Login

Lost your password?
Don't have an account? Sign Up

BANTLI KONVEYÖR SİSTEMLERİ VE STS FRICTION

STS Friction tarafından üretilen seramik tambur kaplamaları –  optimum ekonomi için sofistike tasarımlar.

Üst düzey ekonomi, üretkenlik ve maksimum sistem kullanılabilirliği piyasada başarılı şekilde çalışmak için temel gereksinimlerdir. Özellikle malzeme taşıma teknolojisi söz konusu olduğunda, yüksek üretim kapasitesini maksimum operasyonel güvenilirlikle eşleştirmek ve bakım sürelerini en aza indirmek için önemlidir.

STS 4000 malzemesi ile, STS Friction GmbH müşteri ihtiyaçlarını tam olarak karşılayan yaratıcı ve etkili bir ortaktır. STS 4000 seramik tambur tahrik kaplaması konveyör bant sistemleri için en uygun genel çözümdür ve aşağıdaki üstün özellikleri sunar.

ÖZEL UYGULAMA ÖZELLİKLERİ:

  • Azalan aksama/arıza süreleri maksimum sistem kullanılabilirliğini sağlar
  • Azalan bant/kayış gerginliği nedeniyle uzamış kayış ömrü ile birlikte maksimum kayış kapasitesi kullanımı beklentisi
  • Termal, mekanik ve kimyasal etki faktörleriyle birlikte atmosferik koşullara karşı yüksek direnç sayesinde sorunsuz işlem
  • Optimum sağlamlık, kayış kaymasını ve aşırı ısınmayı önler

RENOLİN PROSESİMİZ SERVİS SÜRELERİNDE BELİRGİN BİR AZALMAYA DA İZİN VERİR. TEMEL AVANTAJLARI ŞUNLARDIR:

  • Bakım ve işletim masraflarında önemli bir azalma sağlıyoruz
  • Konveyör sisteminiz, madencilik endüstrisi de dahil olmak üzere, sorunsuzca ve son derece verimli çalışır
  • Kauçuk kaplamalara kıyasla ortalama ömür süresini üç kata kadar uzattık

STS 4000 – UYGULAMA PROFİLİ ÖZETİ:

  • Özellikle yüksek sürtünme katsayısı
  • Muazzam aşınma dayanımı
  • Yüksek boyutsal kararlılık
  • Acil şartlarda üstün çalışma özellikleri
  • Geniş uygulama sıcaklığı aralığı
  • Termal, mekanik ve kimyasal dayanım
  • Hava koşullarına optimum dayanırlık
  • RenoLin prosesimizi uygulayarak kaplama tamiri ya da değişimi – elbette sahada da yapılabilir
  • ATEX onayı ile bu ürünler madencilik endüstrisi uygulamaları için de güvenilebilirdir

TAMBUR KAPLAMASININ SÜRTÜNME KATSAYISININ ETKİSİ

KAUÇUK KAYIŞ VE TAMBUR TAHRİKLERİ ARASINDAKİ SÜRTÜNME KATSAYILARI

 

İŞLETME VE BAKIM MALİYETLERİNİ DÜŞÜRMEK İÇİN STS 4000’NİN AVANTAJLARI

Hizmet/çalışma ömrü lastik/kauçuk kaplamaların 3 katı kadardır

Kayış kayması ve aşırı ısınmanın önlenmesi

Kaplamayı tamir etmek ya da değiştirmek için RenoLin kullanılarak tambur ömrü uzatılır

 

STS 4000’İN YÜKSEK SÜRTÜNME KATSAYILARININ AVANTAJLARI

Kayış öngeriliminin %87’ye kadar azaltılması

Gerekli kayış bağlantı dayanıklılığının %51’e kadar azaltılması

Gerekli kayış gerilme kuvvetinin %87’ye kadar azaltılması

Yükün %87’e kadar azaltıması sonucunda rulman ömründe artış

TASARIM

Doğrudan kasnağa bağlı

Tambur üstüne vidalanan veya kaynaklanan kaplama tabanına bağlanarak/yapıştırılarak dolaylı olarak eklenir

8 mm’den başlayan özelleştirilmiş/isteğe uyarlanmış kalınlıkların yanı sıra 10 mm, 12 mm, 15 mm standart kalınlıklarda silindirik ve taç şekilli

UYGULAMA ALANLARI

Islak ve tınlı-ıslak çalışma ortamlarında bile, her türlü tahrik, germe kasnağı ve dönüş makarası (kuyruk tamburu) için kauçuk bantlı konveyör sistemlerde

Burada gösterilen temel malzeme verileri STS Friction test yöntemlerine dayanılarak tespit edilmiştir. Deneyimlerimize göre burada gösterilen maksimum değerler belirli bir uygulamada her zaman aynı anda elde edilemeyebilir.

Çok çeşitli uygulamalar, kullanım türleri ve teknik şartlar göz önüne alındığında,uygunsa, malzemenin uygunluğunun belirlenmesi için pratik testlere tabi tutulmasını öneririz.

Uygulama koşullarınız ile ilgili teknik sorular için lütfen teknik danışmanlarımız ve mühendislerimizle iletişime geçin.

EK SEÇENEKLERİ VE KAPLAMA TABANLARI/ DEMİR TAVALARIN TASARIMI

Talep üzerine, eğer teknik olarak uygulanabilirse, diğer kesitleme seçeneklerini ve kalınlıklarını da sağlayabiliriz.

YAYGIN DESENLER

H TİPİ DESEN
D TİPİ DESEN
W TİPİ DESEN
DESENSİZ

DOĞRUDAN VEYE DOLAYLI ASTAR BAZLI VE BAZSIZ BAĞLANMIŞ STS 4000